Kızlar korkmakta endişelenmekte haklısınız ama bu test sadece olasılık üzerine dayalı bir test değerlendirmenin en önemli sebeplerinden biri yaş faktörü. Örneğin ben 35 yaşındayım benim değerimle 25 yaşındaki birinin rakamsal yani kandaki serbest beta değeri aynı çıkmış fakat sonuçlarımız aynı değerlendirilmez çünkü bu testte baz alınan annenin yaşıdır. Yaş ilerledikçe risk artar teorisi. Benim fikrim ayrıntılı ultrasonda yada normal ultrasonda bebeğin ense kalınlığında ve nazal kemik( burun kemiği) ölçüminde bir sıkıntı yoksa paniğe kalpılmalısınız. Sıvı aldırmak bana ikili test sonucundan daha korkunç geliyor ve bazı bebeklerde risk teşkil ediyor. Tevekkül ederek sonuca ulaşmak gerek. Biz ne yaparsak yapalım Allahın dediği olur. Bunun ferahlığı sarsın içinizi🤲🏻 hepimiz evlatlarımıza sağlıkla huzurla kavuşalım❤️