Kızlar doktorum bana elenatal vermişti 13.haftadan sonra kullanacaktım kullanmaya basladım ama ilaç midemi bulandırdı, biraz araştırayım baskalarında da mide bulantısı yapmıs mı diye dedim, burda da kullanıp yorum yapanlar olmus içeriğinde domuz yağı olabilir yazmıslar eczacıya sordum oda şüpheli olduğunu söyledi bıraktım bende ilacı . Belki kullananlar vardır iyice arastırın takviye de olsa ben dokturuma güvenerek almıstım ama demekki onunda cok hassasiyeti yokmus 😢