Kızlar 15 haftalık gebeyim. Normalde çok iştahlı birisi değilim hamileliğimde de öyle. Evet midem bulandığından ağzıma sürekli ufak ufak şeyler atıyorum sağlıklı beslenmeye dikkat ediyorum zararlı hiç bişey yemiyorum ama böyle aşırı bi yeme iştah artışı yok normalde de yiyebileceğim düzeyde. Bebeğim gelişmez diye korkuyorum. Yemek konusunda da kendimi asla zorlayamam yemek istemediğim şeyi yiyemiyorum. Bu normal mi doktora desem vitamin falan mı verse şuan herhangi bi vitamin kullanmıyorum