vanilya_kokusu_ Kızlar akşam mısır yedim haşlanmış yarım saat önce hepsini kustum afedersiniz Allah için midem alev gibi yanıyor boğazıma kadar ne yapabilirim geçmesi için uyuyamıyorum 😭11+4 um dayanamıyorum artık bu bulantı kusmaya ya yeter
Mavininbiri vanilya_kokusu_ Çiğ patates denediniz mi? Bana bir o iyi geliyordu. Annem den öğrenmiştim
MadameTussauds vanilya_kokusu_ Ah bacimm aserdin misiri ya tane tane ya tahris etmis herhalde bogazini bir yudum süt ic veya biraz yogurt yesen iyi gelebilir
leyladurmaz vanilya_kokusu_ ben her mide bulanmamda ve ya her hangi mide rahatsızlığında muz ve ya elma yiyorum beni aşırı rahatlatıyor ama ekşi elma olmasın tatlı olmalı mide asidini yükseltmesin dikkat etmelisin
vanilya_kokusu_ MadameTussauds birsz sut içeyim inşallah iyi gelir bacım valla dayanmıyorim artık isyan etmiyorum bebeğim iyi olsun yeter ama bizimkide cann, 😞24 saat mide bulantısı çek çek insanda hal.kalmiyor ne zaman bitecek bulantımi geç yanma da başladı kafayı yicem artik 😥
MadameTussauds vanilya_kokusu_ Ic bacim ic yatistirir insallah ah yaa misir yenir mi be bacimm iyi gelmez o mideye 🥹🥹 nasilsin simdi
nisakayas zencefil çayı.. ılık tüket. bir de yesil elma iyi gelebilir mide asidini dengeler. geçmiş olsun ve geçecek inan
vanilya_kokusu_ nisakayas teşekkür ederim canım Allah’ım geçsin artık başka bir şey istemiyorum 😞çok zor gerçekten
nisakayas vanilya_kokusu_ 17+2 deyim hala aralıklı devam. Ama yene içmene çok dikkat et ayrıca sakın üşüme. Çok fazla etkiliyor ben hayatımdan baharatı cıkardım. Aşırı yağlı ağır yemiyorum, asit cips falan asla. Çok etkisi oldu. Geçiyor hafifliyor zamanla. 9 ay bile sürse sonra bitecek öyle düşün :)
rabiasaygin İyi gelen tek şey sade soda malesef başka birsey iyi gelmiyor bende gebeliğin sonuna kadar aynı şeyi yaşadım ilk bebeğim de Allah yardımcımız olsun
vanilya_kokusu_ rabiasaygin doğru valla ilk gebelikte doğuma gidene kadar soda birakmadim marketlerde eşim koli koli alırdı hatta doktor bebeğe kilo aldırdiguni bile söyledi çok içerdim gaviskon şurup baya içtim haftaya cuma randevm var doktor bişey verse çok güzel olur
vanilya_kokusu_ leyladurmaz aşkım yemin ediyorum tatlı şeyleri ağzıma alamıyorum 😞ekşi olsa tamam hata birkez kan şekerim baya düşmüştü titriyordum eşim zorla çikolata yedirti bana
vanilya_kokusu_ MadameTussauds aşkım napayım teflon da gördüm canım çekti birden fazlada yedim sanırım 😞şuan süt içtim idare oldu biraz
vanilya_kokusu_ nisakayas inşallah biter. Artık nolur 9 ay sürmesin 😂dayanamam ilkte 18 haftada bitti inşallah buda biter artık😞