Annekuzusu123 Bugün kontrolde bebeğin kanala yaklaştığını söyledi planlı sezeryan benimki zaten 38+3 E gün verdi beklermi dedim bekler dedi sizce kanala giren bebek hemen doğuyor mu bekliyor mu
Annekuzusu123 aysegull01 çok şükür kanala iner inmez doğmuyor yani bende bundan korkuyorum çünkü hani Allah’ın izniyle zaten 2 haftam var bekler mi kanalda iki hafta diye