Kızlar selam,10 haftalık tüp bebek ikizlere hamileyim,normalde takibe ve doğuma pendik medipole gitmek istiyordum,6. Haftada kanamam oldu oraya gittm beni eve gönderdi güvenmedim tüp bebek doktoruma gittim 2 gün hastanede yattım,o yüzden ordan biraz soğudum ama mecbur kalırsam yine gidicem sırf yoğun bakımı iyi diye,ama sancaktepe bölge hastanesine de bi kaç kez muayeneye gitsem diyorum Pendik uzak cünkü,doktor önerisi olan var mı böyle ilgisiz olmayan iç ferahlatan