twomam
Öncelikle bı aile hekimine gidip tüm değerlerine baktır mutlaka daha önce gitmediysen bı kadın dogumcu ya git USG ile rahmine baksın . Folat B12 ve omega 3 desteği başlanabilir
Kesinlikle beslenmene dikkat et protein ağırlıklı beslen kuru yemisler avakado yoğurt ,karbonhidrati azalt ve benim en çok etkisini gördüğüm şey yürüyüş hergun bı 45-60dk civarı tempolu yürüyüş rahmini canlandırır kanlandirir Rahmi aktiflestiriyor bebeğin tutunumunu çok çok etkiliyor .
Ufacık bı tavsiye hemen olmaya bilir vücudun yeni şeyler deniyor bu süreçte vücudunu dinle mesela benim adet kanamalarim biraz artmıştı bel ağrılarım artmıştı 2 ay boş geçti 3. De gebe kaldım hayatının merkezi haline görev galiba getirmeyin stres yaratabilir eşinle güzel vakit geçir herşey keyifli olsun en kısa sürede güzel haberler alırsınız inşallah 💐