nisakayas calisiyosunuz dimi
İs yerinizin muhasebesine 32, haftada calisabilir yada çalışamaz raporu alicaksiniz doktorunuzdan o raporu muhasebeye vericeksiniz onlar islem yapiyo e devletede iban bilgilerinizi girersiniz ptt gitmeye gerek kalmaz bana iki kez yatti ama asgari ucrete zam geldi o yuzden suan ne yatar bilmiyorum dogumdan sonra 2 kerede yatti sut parasi ayri yatti 1250 tlydi oda ayriyetten doktorumdan 10 + 10 rapor aldim onlarida muhasebeye attim onlarda yatti