Aaayseeert kimyasal gebelik geçirdim. Test yapmıştım pozitif cikti. Kan verdim 114 cikti beta. Sonra kanamam oldu gittim 46ya düşmüş. Kimyasal gebelik dedi sınırlanması lazım 2günde 1 gel dedi. Bugun kan verdim sıfırlanmış betam pazartesi kontrole gidicem bakalım problem yoktur inşAllah düşünüyorum bebek istiyorum