sayglll Beta adete 3 gün kala 4.1 sizce umut var mı????? Hep 1-2 çıkardı 5 sene sonra ilk kez 4.1 gördüm adete 3 gün kala 🥲
Eylul1987 sayglll bı arkadaşımın 6 gün varken 6.08 çıktı iç dört gün sonra kan verdi 7 kusur çıktı beklenilen oranda olmadı. Sonra adet günü geldi adet oldu tekrar kan verdi 2 küsur çıktı.
Havin49_ sayglll geç döllenme olayını bilmiyorum ben ama ben oğlumda üç gün kala verilmiştir 101 çıkmıştı
emine717_ sayglll daha az önce okudum böyle düşük düşük basalyio adet geçtikten 4 5 gün sonra yavaş yavaş yükselmeye başladığı diye buksaydim seni etiketlerdim balım inşallah vardır hakkmizda hayırlısı olsun 🐣