Fnur6435 Bir1kelebek kasık ağrım var benim yumurtlamadan beri. Başka da bir şeyim yok açıkçası o yüzden umudum da yok
H_M_ Fnur6435 benim bel ağrım oluyor bilmiyorum ki belirtimi o bide heyecandan düşünmekten midem bulanıyor sanırsam
mlke2906 benimde bat 21 ama hiç belirti yok pazar gününü bekliyorum sadece :) ama bugün çok güzel rüya gördüm gebelik testi yapıyordum ilk yaptığım testin 2. çizgisi yarım çıkıyordu hemen arkasından bir tane daha yapıyorum direk 2 çizgide belirgin aşırı seviniyordum :) Bir1kelebek Fnur6435 H_M_
Fnur6435 Bir1kelebek valla ben aa 2 gün önce bu olmustu dün şöyle olmuştu diye diye dolaşıyorum sonra kendime kızıyorum saçmalama falan diye 😃
Bir1kelebek Ovülasyonun 7. Günü sağ kasığım sancılandı baya ama sonra daha olmadı bugün 9. Gün işte dün katı bi akıntı geldi kokusuz öle yani artık olsun istiyorum ya artık olsuuuuunnnn😫😫😫
Fnur6435 Bir1kelebek benim de yarın doktor randevum var rahmime bakacak tekrar son kez yarın gitmeden yapsam mı diyorum ama bir yandan da olsaydı bugün de çıkardı diyip yapma diyorum
Fnur6435 mlke2906 ayy ben de bu gece gördüm diye yaptiim normalde yarın yapacaktım :) sabahın 7 sinde uykumdan uyanip yaptım. Hala umudumuzu kaybetmeyelim 1 gün önce negatif olup reglden sonra pozitiffe dönen cok
mlke2906 Fnur6435 ay inşallah ya bir kere namazadan sonra dua etmiştim allahım böyle bir durum varsa rüyamda da müjdelendir diye inşallah dualarımın kabulüdür :)
ecemiyy kızlar benim normal bat 22sydi çatlama 5inde oldu yani adet tarihim yarın.. olabilcek tüm belirtileri yaşadım akıntı göğüs şişmesi rüyalar.. kasık ağrısı hepsi ama geçen hafta kanda 0.200 çıktı yani gebelik yok yarında adet olucam çok üzgünüm
mlke2906 ecemiyy seninle kan testini bekliyorduk inşallah bir dahaki ay güzel haber vericeksin bize inanıyorum :)
H_M_ ecemiyy normal burda bir arkadas testte pozitif görüyordu kanda negatif adetten 20 gün sonra pozitif gördü kanda
ecemiyy Fnur6435 herkesin bi hafta 9 gün önce hep silik çizgi çkıyor knda çıkıyo ya o yüzden bende 0.200 ü görünce bütün ümidim kesildi