ikicocuklubiranne Arsmngmz kistim var ama çikolata kisti mi bilmiyorum 🤷🏼♀️4.aydan sonra kendi kendine kaybolur dedi.
Lina-araf Arsmngmz benim kıstım vardi önemsiz kist dendi snra başka doktora gittim hamile olduğumu öğrendim kistimde meğer çikolata kistiymiş suan 22+2 haftalık hamileyim çok şükür kıstım yok olacak kadar olmuş 🙏🏻
archimom Arsmngmz benim çikolata kistim vardı olmaz çocuğun biran önce denemeye başla olmazsa ameliyat tüp bebek denersin yaşın ilerlerse tutmaz dediler korkuyla korunmayı bıraktım denedik hamile kaldım normal doğum yaptım kendi kendine gitti çok şükür
Arsmngmz Daha dogrusu her hangi bir kist ve miyomda olur. Sezeryan sırasında acaba kisti de alıcakmı doktorunuz??? Böyle bişey yasayan varmı??
Ezgisu Arsmngmz ben arkadasım hamileyken aldırdı çok şükür oğlu doğdu bir sıkıntı Yok . O mecbur aldırdı . Bu durumda Doğumu bekleyemezsin dedi doktor .
bebekteyaparimkariyerde Arsmngmz benim kistim vardı güzelim hamilelik ilerledikçe küçüldü ve yok oldu bu biraz kişin boyutuna durumuna ve yerine göre değişiyor doktorun ne önerdi
Lina-araf Arsmngmz ben küçüldüğünü bilmiyordum doktora gittiğimde genel kontrole doğum esnasında alirmisiniz dedim cnm doktorda alınacak kadar degil doğuma kadar yok olur dedi insallah 🙏🏻
Kubraileri Arsmngmz canim öğle birşey konuşmadık ben hamile kalmadan önce yani yıllardır bu kist bende var adet düzensizliği vardı adet olduğunda kist geçiyordu. Ilk zamanlar bebiş istedik olmadi evlendikten 4 5 ay sonra kaldim
Arsmngmz Kubraileri bendede varda sezeryan sırasında alırm dedi bende bilemedim gerek varmı alınmasına diye ameliyat olunca çocuk olması zorlasıyomus kararsız kaldım
Arsmngmz Gdeniz eger ücretsiz se evet 😅 dogum 8000 onu zor verecem kistlerede para isterse aldıramam canım
Gdeniz Arsmngmz anladım canım Bn de 37.haftamdayım benimde aynı sıkıntım var Bn de doğum ücretini bile konuşmadım daha kist için ekstra bişey ister mi bilmiyorum.
BaharSefvan Arsmngmz normal doğumda kendisi düşüyomuş canım dene istersen sıkıntı yoksa. Sezeryan olunca kistten para alıyolar
Arsmngmz archimom Kaç cm di canımm seninkiler bana direk sezeryan dedi ücretliyse yaptıraöaö normal dogumuda yapamam ben kendimde o güç yok malesef