Merhabalar 6 aydır gebelik istemi olmasına rağmen henüz hiçbir gebelik oluşmadı. Adetin 2. Günü hormon testi yaptırmıştım. Sonuçlar görselde. Amh test sonucumda 3.65 çıktı. Ayrıca pcos görünümü var. Bu ay inositol içerikli takviye, omega3, D vitamini, folik asit, B12 ve çinko vitaminlerini kullanıyorum. 5 aydır reglim düzenliydi. Bu ay adetim 23 gün gecikti beta verdim iki gün önce 0,1 çıktı. Hamile değilim ama adet de olamıyorum. Dün soğan kürüne başladım. Sizler ne önerirsiniz. Hamile kalmak için tavsiyelerinize ihtiyacım var. Zaman geçtikçe stres yapıyorum:( Sonuçlarımı da yorumlar mısınız
