edabolukbasi3- kızlar sabah demiştim 34+4 haftalık hamileyim usg de haftası önde çıktı yatış verdi diye sancım çıkmış değil mi ?
Deleted33000 edabolukbasi3- evet canım iki defa sancı çıkmış serumla durdururlar merak etme bende daha yüksek sancı çıkmıştı serumla geçti canım korkma
Heyecanlianne-1 Deleted33000 NST sonucunu nasıl anlıyoruz acaba. İki kez sancı dmeissiniz ya nereye bakicaz
Deleted33000 edabolukbasi3- evet canım o düzeltir inşallah içini ferah tut zaten sonrasında tekrar nst çekilir sen hissediyormuydun sancıları
edabolukbasi3- Deleted33000 regl sancısı gibi hissediyorum birde bebeğin toplandığını nst çekicem tekrar dedi eski sezaryenlisin dedi 4 defa sancı çıkmış 80 e vuruyor
Deleted33000 edabolukbasi3- anladım canım inşallah hemen geçer riske atma ben 32 haftadan itibaren her nst de sancı çıkıyordu az yada çok 39+6 da doğurdum sen birde sezeryanlisin seni çok bekletmezler zaten sağlıkla doğsun minik 🥰
Deleted33000 edabolukbasi3- hmmmm anladım canım inşallah o serum şifa olur bebis vaktini bekler gelmek için acele etmez sen kendini yoracak bı iş filan mı yaptin