merhaba anneler 21 haftalık gebeyim ve dün detaylı ultrasona girdim doktorum ızınde olduğu için ona görünemedim ve şuanda kan ilacı kullanmıyorum doktora sormak benimde aklıma gelmedi oda bısey dememıstı sadece vıtamın vermişti.ilk gebeliğimde kullanmıstım ama feramat vermişti doktor ,yani şuanda kendim alıp kullansam sakıncası olurmu acaba