damlaloglu ben bahçeci Ankara ile de görüştüm doktorları iyi ancak oranın ücreti çok fazla, verilen hizmet karşılaştırıldığında biz çok araştırdık, daha önce novafertilde tedavi gördüm orası da uygulanan tedavi protokolleri yetersizdi, Acıbadem de yapılan işlemler daha fazlaydı zor bir hastayım orda iki kere pozitifi gördüm ben çok memnun kaldım