Kızlar bugün farklı bi doktora gittim 36 hafta 1 günlük hamileyim doktor 45 dakika falan baktı karnıma birden fazla kez ve uzun süreli o kadar sert bastırdı ki canım hiç bu kadar acımamıştı 12 saat geçti hala ağrıyor ve moraracak gibi, çok korkuyorum bir şey olmuş mudur