baby31 Valla ben bi ilk testte pozitif görünce beta verdim 83 çıkmıştı sonra öğrendikten 3 gün sonraya doktor randevusu aldım doktor tekrar beta aldı 426.92 çıktı başka da baktırmadım hiç 2 defa baktırmış oldum. Keseyi gördüğümde beta kaçtı bilmiyorum yani sürekli deli gibi beta takip etmek insanı yoruyor stres yaptırıyor diye düşünüyorum ben şu an 10+1 haftalığım