elifsenadvrlmz seyddaa merhaba canım ben 10 ay sonra gebe kaldım çünkü rahimin biraz kendini toplaması lazımmış
Mkaya Bana 1 ay beklemen yeterli demişti 4 ay geçti olmadı bu ay göğüs uçlarım dokunamayacak kadar çok acıyor