seyddaa Aranızda gebe olup postacı olan var mııı gebelikte çalışan anne adayı olmak mı çalışmayan mı ?
zezze seyddaa 9 saat çalısıyorum ve masa masa degil toplasanız 1 saat oturuyorumdur yorucu geciyo ama dayanıyorum mecburen
Meyra19 seyddaa Calisan anneyim ilerledikçe çok zorlanıyorum ama.dogumdan sonra izin daha çok gerekli olduğundan dayanmaya çalışıyorum hafta sonu evde olunca en azından yatıp uyuyorsun evdesin birde bu sene çok sıcak oldu ya havalar aşırı zorlandım açıkçası
zezze seyddaa hem satış elemanı hem kasiyerim o kadar cok sey yapıyorum ki bunlarla sınırlı degil isim yani yeri geliyo raf diziyorum yeri geliyo biseyler tasımak zorunda kalıyorum is yerinde ve ailemde bilen kimse yok suan icin
zezze Busraaaakkk arada yürüyüs yapmak lazım bildigim kadarıyla uzun süre oturmak da iyi degil galiba
Busraaaakkk zezze Valla iş yerinde çok hareket edemiyorum ne yazık ki, akşamları yürürsem yürüyorum sadece
seyddaa Meyra19 bende postacıyım ve bir düşüğüm var daha önce şimdi ise korkuyorum acaba yük taşımak ve çok yürümek merdiven inip çıkmak zararlı mıdır