kızlar bugün sanırsam adet oldum gibi aşırı karnım ve sırtım ağrıyor fakat çok minik kan gibi bişey geldi peçete ile silince fakat bişey sormak istiyorum eğer bugün den hesaplarsak pazar günü üçüncü günü olacak ben yumurta çatlatmak için doktora gidecektim dördüncü günü yumurta çatlatma işlemleri olmuyor mu?