aybalasmom rumussum kullandım ama karnımın alt tarafı full, üst bacağım, diz kapağımın arkası kırmızı kırmızı çatlamış 🥲 bazen ne yaparsan yap önüne geçemiyorsun
Zge12 rumussum ilk gebeliğimde Hindistan cevizi yağı kullandım ikinci gebeliğim bunda hiç bişey sürmedim çatlağım yok genetikle alakalı bazen ne sürersen sür çatlıyorsun kuzum
kayaaseyda rumussum Lierac kullanıyorum ilk gebeliğimde de kullanmıştım çatlamamıştı hiç karnım bunda da kullanıyorum şuan
Fatmagumus rumussum kakao yağı kullandım kalıp sabun gibi şekli aktardan aldım 38. Haftadayım hiç çatlağım olmadı lierac ile de destekledim
rumussum aybalasmom hadi ya banada zeytin yağı sür diyorlar kulağa pek hoş gelmiyor sizlere sormak istedim pek işe yaramiyor sanırım 🫠
aybalasmom rumussum kişiye göre değişiyor, kimi bir şey kullanmıyor tek çatlak yok kimi de bi dünya yağ kullanıyor çatlıyor. Yapınızla alakalı, siz deneyin bir şey kaybetmezsiniz. Tatlı badem yağı, Hindistan cevizi yağı öneriliyor.
rumussum Zge12 benimde 2 gebelik ama ilk gebeligimde catlamadi bunda daha 10 haftadayim catlaklar başladı önlem alsam iyi olur diye düşündüm 🙏🫠
Buseliiiiiiiii Ben Lierac ve bio oil kullanıyor olmama rağmen karnım çatlamaya başladı ki lierac çok pahalı bir ürün piyasaya göre. Tamamen genetik 20. Haftada çatladım
bldkemne rumussum ben de yoktu çok sevinmiştim çatlağım yok diye ama 7 aydan sonra çatır çatır çatladım ve hiç birşey işe yaramıyor me yaparsanız yapın karnımız büyüdükçe kilo aldıkça çatlıyor
nisakayas Öncelikle genetik olduğunu belirtiym. Fakat kuru kalmaması nemli kalması için kullanamnızı öneririm. kaşıntı vs önüne geçiyor. ben muslera yağ ve bir de krem kullanıyorum karından sonra elimde kalanı göğüs bacaklara yayıyorum. çok da düzenli değil. 17 +3 deym