AysunDrn Evet kızlar merhaba benim de doğum hikayemi buraya yazmak nasip oldu. 🙏 ben de yazar mıyım acaba derken. 😀 Dün sabah 07.30 da yatışım yapıldı bizim oğlan makat gelişli olduğu için. Önlüğümü giydim, kan akışı için çoraplarımı giydim çıktım eşim ve annemle vedalaştım (ki burada bir tuhaf oldum çünkü iki buçuk yaşında da bir kızım var onunla ilk kez ayrı kalıcaktık )😥 başladım Dr umu beklemeye. Dr um geldi son bir kez ultrasonla bakalım sonra başlayalım dedi. Ultrasona girdim heyecanlı mısın dedi korkuyorum ve evet heyecanlıyım dedim o zaman heyecanına bir heyecan daha katalım dedi senin oğlan tekrardan baş geliş olmuş dedi 😨 hadi normal doğurtatım seni dedi. Ben de hayııııırrr dedim tabii ki 😆( çünkü kızımı normal doğurdum ve ölümden döndüm çooook uzun ve kötü bir hikayem var 😢) tamam dedi güle oynaya ameliyathane yolunu tuttum tekerlekli sandalyeye binip ameliyathane kapısına gelene kadar hiçbirşeyim yoktu ne zaman oraya geldim çok heyecanlandım 😬 sedye, lambalar, yeşil , maskeli önlüklü drlar. Sonra kendimi sakinleştirmeye başardım tabii ki geçecek diyerek ameliyathane masasına oturdum. Anestezi uzamnı iğne için hazırlık yaptı. Önce buz gibi bir batikonla temizledi. Sonra omuriliğimden yer ayarlamak için muayene etti. İğneyi batırdı ve hiç acımadı. Bir irkildim sadece o kadar ama ben bu tarz şeylerden pek etkilenmem onunda etkisi olmuş olabilir. Ve kalçamdan aşağı sıcaklık inmeye başladı hemen yatırdılar. Kollarımı iki yana ayırdım birine tansiyon aleti takıldı. 5 dk sonra Dr um geldi hadi gel normal doğurtalım dedi yok dedim 😂 ve başladı. Yukarıdaki lambadan yansıma vardı oradan biraz izledim. Çekiç girmelerini, gitmelerini, baskıyı hissettim. Oğlumun içimden çıkmasını bile hissettim. Sonra o güzel sesini de duydum 😉 buraya kadar rahattım sonra tansiyonum yükselmiş olacak ki maskeyle oksijen verdiler. Midem falan bulanmadı sadece belim çok ağrıdı dümdüz yatmaktan 45 dk ya kadar bütün işlemler bitti. Arada yanık kokuları geldi burnuma. 😁 sonra başka sedyeye koyup oğluşumu da alıp odamıza geçtik. Sonra bayram havası 🍬😂 Sonda mı uyuştuktan sonra taktılar anlamadım bile. Benim sondan bir gece benimle kaldı çokta iyi oldu zırt bırt kalkamıyosun sonuçta ve çıkarırken de hiçbişey anlamadım 😉 çok korkmuştum oysaki boşa korkmuşum. Ağrılar için ise ağrı kesici yapıldı. Tabii ki tamamen geçmedi adet olur gibi hatta normal doğumun ilk sancıları gibi sancılarım devam etti. Ama ağlamadım, sızlanmadım. 8 saat sonra ayağa kalktım destekle. Ayağa kalkarken olabildiğince yavaş ve karışıya bakarak kalktım 😊 sonra hep yürüdüm yürüdüm sadece oturup kalkarken destek aldım bugün ise kendim kalka biliyorum wc ye gidebiliyorum. 😉 gazımı gece çıkardım kayısı suyu sağolsun. Büyük tuvaletime de bugün çıktım. Zaten gazımı çıkarana kadar sıvı besleniyodum sonra katıya geçtim. Bu süreçte sütünüz az olabilir yavaş gelebilir hatta hiç olmadığı zamanlar bile oluyor yalnız emzirmekten vazgeçmeyin. Yoksa bebiktolar sarılık olabiliyo ve süt inmiyo en iyi makina onlar çekim güçleri malum 😉 şimdi iyiyim oğluşum yanımda uyuyo mis kokulum. Doğum sırasında sonrasında tüm hamilelere , muhtaçlara dua ettim. Rabbim hepinizi tek avazda kurtarsın. 💐🌹 biz de mezun olduk , darısı sizlere. Sormak istediklerinizi tabii ki de cevaplarım fırsat buldukça 👍😘
Oykulina AysunDrn hayırlı olsun rabbim bebeginizr uzun sağlıklı ömürler versin 😍 benimde 10 gün sonra çok heyecanlıyım şimdiden ilk kalkış zor muydu ?
Irmakdkm AysunDrn amin duanız kabul olsun Allah analı babalı ve kardeşli büyütsün darısı bize inşallah 💙💙
Aselimmmmm33 AysunDrn Allah analı babLı büyütsün inşallah.Bir sorum olacaktı spinal yapıldıktan sonra baş ağrın oldumu. Birde günde 4 litreye yakın sıvı tüketmen gerektiğini ve başını yüksek tutman gerektiğini söylediler mi
Seymakayaoglu @AysunDrn allahim sana bagişlasin cnm saglikla büyüt darisi bize inşallah bende diyorum acaba bende bir gün yazarmiyim dogum hikayemi inanasim gelmiyor yazarmiyim ki sanki hic dogurmicam gibi 🤗
AysunDrn Aselimmmmm33 evet baş ağrım var dün daha çoktu bugün azaldı nescafe içince geçiyor biraz zaten suyu mecbur içiyosun süt için de gerekli
Handebl AysunDrn tansiyon felan bakmadılarmı pazartesi bende sezeryan olcam doktor tansiyona bakarım düşük olursa yapmam spinal direk genel anestezi olursun dedi 😔 ben genel istemiyordum ama tansiyonum 10 a 6 çıkıyor
AysunDrn Handebl benim de tansiyonum hep 10 6 ve ideal. Benim çarpıntım vardı hamileyken o ameliyatta da oldu.
Handebl Irmakdkm doktor öyle dedi bende bilmiyorum spinal ve epiduralde zaten ameliyat sırasında tansiyon düşüyor muş düşük tansiyonla girince risk oluyormuş doktor böyle dedi bende ilk doğurcam tecrübem yok alakası ne bilmiyorum
Alyamerve AysunDrn Allah analı babalı büyütsün :) sakinleştirici vurdurmadınmk amelyta girmeden bıde bısey sorcam nefes maskesi takıyrlar ya konusabılıyormusun bısey olsa doktor duyarmı seni
AysunDrn Alyamerve duyuyorlar ben konuştum başında anestezi uzmanı dikiliyor zaten sakinleştirici vuracak kadar kötü olmadım 😊
Dryatpzglu AysunDrn öncekile allah bağışlasın 🥰🙏🏻 Vee uyuşturulduktan sonra acı hissetmesenizde size dokunmalarını falan hissettinizmi çok. Korkmadınız mıı 🙈🙈
AysunDrn Dryatpzglu teşekkür ederim ne yalan söyleyim korktum ama geçecek diye teselli ettim kendimi yoksa panik olunca çarpıntı ve yüksek tansiyon ooluyo o sıra kendimi telkin ettim sakinleştirdim sonra zaten bitti
Handebl Irmakdkm anestezi uzmanıda öyle dedi o an yükselirse spinal yaparım dedi bende korkudan daha çok düşerse diye korkuyorum inşallah yükselir 😂😂