Ipek321 Yürümek yasak 🙇🏻♀️🥲 hepimize geçmiş olsun kizlar. O kadar çok aynı yazılardan görüyorum ki daha önce yazdım sandım buraya da. Benim 24.haftadan beri var bir gün kendimi çok yorup uzun yürüyüş yapmıştım akşamında başlamıştı 1 gün kendimi takip ettim sonra ağrılara dayanamayıp acile gittim her şeyim temiz çıktı ama nstde 40 civarı düzenli sancı çıktı serumla durdurup eve gonderdiler. Sonrasında kontrole gidince yatırmak istediler yine serumlarla 1 gün kalıp çıktım. 27.haftada bebek hareketleri azaldı hatta 3 4 saat hiç olmayınca acile gittik bebek dönmüş ondan hareketi azalmış ama yine nstde sancılar çıktı bu sefer 60larda kaçış yoktu perinatolojide yattım 1 hafta sancılar 85lere cikiyordu ve düzenliydi. Ciğer geliştirici + sancı için ilaç tedavisi uygulandı. O günden beri evde yatıyorum her şey yasak. Uzun süre oturma ayakta kalma yürüyüş ilişki 34 olduk bugün bu hafta ki kontrolde yine yasaklar devam çünkü haftayı ne kadar ileri atabilirsek diyor doktorlar. Rahim ağzı kısalığı olup doğum aniden başlayabilirmiş diye. Onun için mümkün olduğunca dinlenmeye çalışın.