Glyg ama gündüz kontrole gittin bat sancıların çıktı belki ozamn senin doktorunu ilgilene bilir ben bunu da hiç yaşamadım benim pat suyum geliyo arkasından hemen sıklaşan ağrılar direk acilden giriş nöbetçi doktor bile girmiyor doğumuna ebeler doğurtuyor özel hastanelerde doktorun girsiğini biliyorum ama