Gençler hemen bir şey sormam gerek.
Eşim 1 ay önce hormon testi verdi değerleri normal çıkmıştı sperm sayımız azdı. Doktorumuz takviyeler ilaçlar vs verdi 1 ay sonra tekrar hormon testi verin dedi. Bugün verdi ve fsh sınırın birqz üstünde çıktı estradiol 2 katı yüksek çıkmış öncekine nazaran. Bunlar bir problem yaratır mı asıl önemli olan sperm sonucu mu olur? Bu tarz bir şey yaşayan var mı