Smyrclk16 Adetimin 2.günü test yaptı silik çizgide olsa vardı bu sabah test yaptım yoktu akşam tekrar yaptım ve bu çıktı bugün normalde adetimin 4.günü olması lazım.Böyle birşey yaşayıp hamile olan varmı sanki çizgi hiç koyulaşmıyor gibi
sevdakuzey Smyrclk16 muhtemelen pozitif ben de reglimin başlaması gerektiği gün yaptım bu testten seninkinden daha az belirgin varla yok arası bir çizgi vardı birkaç gün daha regl olacak mıyım diye bekledim olmayınca 4. gecikme günümde beta verdim hamile olduğumu öğrendim pazartesi günü🥰
Smyrclk16 sevdakuzey Yaa gerçektenmi çok tedirginim ben gerçekten yarın doktora gidicem bakalım inşallah hayırlı haberler alırım ya🙏🏻🙏🏻🥹
AdaKaranfili @“sevdakuzey”#p37934921merhaba yarın bat 13 Eylül. Dün erken saatde yaptım yoktu.bygun bütün gün regl ağrısı gelip gitti. Demin tualetde beyaz akıntının içinde sanki tuydende ince pembe renk gördüm.agrim geçmişi bir iki saat önce. Şimdi yine hafif hiss ediliyor . Acaba reglmi başlamak istiyor ya ne tam olarak anlamadım(( @sevdakuzey
sevdakuzey AdaKaranfili benimde resmen regl ağrım vardı o yüzden hatta beklemek istedim bilerek son dakikaya kadar regl olacağımı düşünüyordum ama bende lekelenme olmadı herkeste olmayabilir imkanınız varsa kan verin
AdaKaranfili sevdakuzey bak yine geçti 5-10 dj hafif oldu geçti. Normalde çocuklardan sonra regl ağrısı his etmem. Bı bakarım olmuşum. Reglle gebelik belirtisi benzer.gogus sızısı karın ağrısı.akinti var. Bide bugün yemeği sanki midem almıyor.bi tuhaf oldum sindiremedim sanki cikaracaktim. Benim ikinci kızımda yerleşme yaşadım.bildigim kırmızı kan geldi çay kaşığı kadar.bir kere. Devam etmeyince bı sonraki güne test aldım pozitif cikti
ikibaloglanannesi Pozitif görünüyor ama siz acilden kan verin. Özel yakın ise 1 saate çıkar sonuclar :)