Seima06 Arkadaşlar dün kahverengi leke geldi birazda bacaklarımda ağrı vardı bugün sabahta az geldi sizce normal mi bu
vanilya_kokusu_ Seima06 bendede 1 hafta kahve leke olmuştu doktor normal dedi valla bana sonra geceti zaten ama istersen bir danış gene
basak9700 8ve 9 . Hafta çok yoğun mide bulantıları yaşadım şimdi 2 gündür biraz azaldı gibi nezaman geçer sizde varmı