maviportakal_ 35.haftalığım sızıntı şeklinde su geldi doktor suyumun sızdığını söyledi ama bebeğin su seviyesi iyi 3 günde 1 kontrole gel dedi antibiyotik verdi istirahat edeceksin dedi ama korkuyorum hala geliyor ara ara var mı başına gelen
gunes1003 maviportakal_ merhaba bu suyu normal akıntıdan nasıl ayırt edebiliriz . Mesela sürekli mi geliyor günde 1-2 kez mi
23hatice23 Benim de iki gebeliğimde de suyumun gelmesi ile doğum başlamıştı sizin biraz erken olmuş ama iyi ki sızıntı ihmal etme kontrollere git sürekli ve bol bol dinlen 2 hafta daha idare et 37 de sıkıntı olmaz inşallah içini ferah tut
maviportakal_ 23hatice23 yatış mı vermeleri gerekirdi acaba diye düşünüyorum korkuyorum sızıntı sızıntı gelirde kontrole kadar azalır bebeğe bir şey olur diye çok korkuyorum
23hatice23 maviportakal_ sakin kal stres yapma biliyorsun her hastalık önce stresle başlar bebeğinin hareketlerini kontrol et herhangi bi azalma hissedersen acilen git dua edecem sana hayılısıyla zamanında al kucağına bebeğini
maviportakal_ gunes1003 benim bi anda avuç içi kadar aktı durduramadım aralıklı aralıklı akmaya devam etti sonra hastaneye gittim turnusol ped verdiler renk değişimi oldu sonra amnisure diye bi test var onu yaptırdım o zaman garanti su olduğu anlaşıldı tutulmuyor zaten akıp gidiyor
Minimeee gunes1003 akıntı koyu kıvamlı oluyor bu bildiğin su akıyor ve tutamıyorsun ped takma takibin anlaman kolay olur