Gulcem Keşke bana da yakın olsa , bende Beşiktaştayim. Doktorum şuan Florance da ama doğum ücretleri çok uçuk , sezeryan olduktan sonra da o kadar yolu taksiyle yada arabayla gelmek o kadar zor ki , giderken de zor tabi , sallana sallana midem ağzıma geliyor takside 🙄