Selam kızlaarr ben bugün 39+6 yım yarın tam 40 hafta oluyorum ama bizimkinin gelmeye niyeti yok gibi 😂 3-4 gündür çok nadir sancılarım oluyor günde 5 kere falan ama hafif ve kısa süreli, bir de bugün çok şiddetli vücut ağrım var özellikle bacaklarım titriyor resmen ama bunun dışında bir şeyim yok. Sizler ne durumdasınız? Doğurdunuz mu, nasıl bir doğum oldu ? Ben artık hayırlısıyla doğurmak istiyorum psikolojik olarak da beklemek zormuş gerçekten