Endoplazmikredikulum En son bata 3 kala test yapmıştım yarın regl günüm beklemedeyim burada bu gölge çizgi hemen çıktı bekledikçede netleşti bugün bile görebiliyorum. Bunlarda Bat’3 Kala testlerim inşallah beni yanıltmaz ♥️
visnelicheescake Endoplazmikredikulum bend egolge görüyorum üstte kalsın çiçeğim inşallah pozitiftir🥹🫶🏻
Endoplazmikredikulum emine717_ yok kuzum tekrarlamadim biraz önce geri post açtım istersen birde ona bak 🫠