momdiary06
Ben de tarama testlerini yaptırmadım 2li 3lü 4lü testlerin yanılma payı çok yüksek. Fetal dna için de pahalı geldi onu yaptırmayacaksam diğerlerine gerek yok diye düşündüm. Yani 2li yaptırsan riskli çıkarsa insan dayanamaz ya stresli geçer tüm hamilelik yada fetal dna yaptırarak rahatlamak ister. En azından hamileliğimi stres ile geçirmemiş olurum stres çok etkiliyor bebeği diye düşündüm