curlyanne Bugün 36+1 olduk ve nst de çok sancım çıktı 100leri gördüm ve bu sefer bu sancıları hissettim doktorum da 38-39 hafta arası doğumu bekleyeceğiz dedi geçen hafta da düzenliydi sancılarım sizce doğum yakın mıdır 2-3 hafta daha bekler miyim yoksa [https://mutluresim.com/images/2025/09/12/XRocUl.jpeg](https://)
gzeminn curlyanne bende de sanci cikti ama sizn kadar degil fitil verdi 35+1 m suan size birsey verdimi ? Agriniz birseyiniz varmi peki ?
curlyanne 0506asaf açılma 33+3 de 1-1,5 cm di sonra bakmadılar tekrar, rahim ağzım kısalmaya başlamıştı geçen haftaki kontrolde ama tekrar bakılmadı
curlyanne gzeminn bir şey vermedi artık gelmesinde sıkıntı yok dedi alt karnımda baskı olmaya başladı zorlanıyorum biraz
0506asaf curlyanne rahim ağzı kısalığı varsa yakın olabilir doğum ama haftası iyi bence sağlıkla gelsin inşallah
gzeminn curlyanne aynen sizi. Gene benden iyi ben 35+1 m suan bu haftayi gecirirm insallah 36 dan sonra daha rahatlarim yatiyorum surekli zaten