Kızlar 36 haftalik hamileyim, dolgum düştü dişim çürük 1 haftadir sıkıntılı gecen acilden disciye gittim en düşük antibiyotik ve parol yazdı enfeksiyonun bebeğe geçmesi daha kotu dedi ilk gün ictim ağrı kesilince içmedim bebeğe bisey olur diye de korktum ama dün geceden beri geçmeyen ağrı var ilaclarda etki etmiyor dişimi çektirmek istiyorum bu haftalarda dis cektireniniz oldumu acaba ? Dayanamıyorum ne yemek yiyebiliyorum ne uyku uyuyabiliyorum ,evde doğal olan herseyidw denedim