İlk gebeliğim 22yaşındayım dün bebeğimin bağırsağında parlaklık olduğu gözükdü bir ihtimal down sendromu olabilir yada olmaz dediler kesin biley değil emin olmak istersen amniyosentez yaptırabilirsin oda düşük ihtimali verdiği için kabul etmedim sizce böyle bişey olabilir mi