Kızlar bugun yüklemem vardı ve bu 2. Gebeliğim ilkinde yaptırıp gayet güzel geçirmiştim ama bu ayy hatırlamak bile istemiyorum ilk kanı verip 75 gr içeceği içtim ilk yarım saat hiç bişe yok gayet iyi eşimle konuşa konuşa geçirdik anlık birden eşime ben gidiyorum dedim kulaklarım kapandı etraf dönmeye başladı gözlerim açık ama sanki bilincim kapandı eşim sesleniyo asla duymuyorum sonra birden kustum anlık düzeldi sonra hemşirenin yanına indik hemen parmaktan ölçüm yaptı çok yüksek çıkmadı çıkan sonuca normal dedi ama test iptal oldu kustugum için pazartesi tekrar çagırdı gidicem ama yine olurmu die çok korkuyorum ki böyle bişe başıma gelmez die düşünüyodum hep ilkinde çok iyi geçmişti benim gibi olup tekrar test verdiğinizde sorun aynı olan varmı pzartesi korka korka gidicem çünkü 🤦🏻♀️🤦🏻♀️