Yenianne3 yani şimdi lohusalığı dine göre sorarsanız, eğer ki kanama 40. Günden önce biterse lohusalık bitmiş oluyor ve gusül alınması gerekiyor bittiği gün, ama diyelim kanamanız bitmedi 40 Günü de geçti ama yine 40. Günde saatini doldurduğunda gusül almak gerekiyor kanama devam etse de namaz vs kılınıyor o 40 günden sonrası özür olarak sayılıyor, sizin 3. Günde kanamanız bittiyse ve tekrar 40 gün içinde kanama gördüyseniz lohusa sayılıyorsunuz tabi 40. Güne kadar, gusül alacaksanız eğer yarın saatinde almanız gerekiyor, yani biraz karışık mevzular anlatabildim inş, özetle eğer gusül için soruyorsan dediğim gibi yarın doğum yaptığın saatte vaktin dolmuş oluyor o zaman al en iyisi o zaten bi sonra ki kanaman da adet olmuş olacaksın düzenin oturur, lohusalık kısmı biraz karışık sadece