Kizlar 24 haftadayim canım mantı çekti yaptım saat 3te bir tabak kaldı. Bende oglum açım dedi onu yemek istedi bende ısıtmadan verdim bende 2 kaşık filan yedi soğuk ama o kadar aman aman bir soguk değildi yani iyiydi ama yedigimden beri başım çok fena dönüyor. Tuzluda değildi hani korkuyorum oğlumda yedi acaba zehirlendikmi