Kızlar çok takıyorum kafama ikili test iyi çıktı bir sorun yok 2 gün önce doktordaydım yine sorun yoktu her şey yolundaydı. Cinsiyetini öğrendik . Bin şükür allaha hamdolsun ama sürekli işte acaba bugün şöyle bi hareket yaptım bebek iyi midir acaba tuvalette fazla kaldım iyi midir sürekli bu sorular kafamda eşime sürekli bebek iyi midir diyorum. Siz de böyle misiniz? Acaba bebek iyi midir 🥹