ppmerlina Kızçeler hamişler, yeni anneler için siz çocuklu tecrübeli annelerden tavsiyeler gelir mi? 🙏🏼 Sohbet edelim. Ürünlerle ilgili olabilir, bebek bakımıyla ilgili olabilir yemekleriyle ilgili olabilir 🥲 Annelikle ilgili şeyler işte 🤭
Alya05 ppmerlina buraya acilen ses kaydı da gelmesi lazım 1 saat yazamıyor ya bunu ses kaydıyla anlatmak isterim öyle ne güzel tane tane 😃😃😃
Alya05 ppmerlina Vallahi canım herkesin kendine az bir tecrübesi var neden dersen her bebek aynı değil benim bebeğimin yedığı şeyleri senin bebeğini yemez Benim bebeğimin cildine iyi gelen bebek yaglari pudra vs senin bebeğine iyi gelmez veya seninkine iyi gelen benimkine iyi gelmez bilmiyorum insan anne olunca zaten onu çözüyor yani bebeğini tanıyorsun
ppmerlina ikiprensesannesi___ aklına gelen herhangi bir şey olabilir mesela ben korkuyorum emzirdikten sonra çocuğun boğazına kaçar mı, yatmaktan kafası şekillenir mi vs 🤣🥲🥲
ppmerlina asil15 sen de hamilesin kız hdjdjdj Ya mesela gaz çıkarmakla ilgili olabilir emzirmek olabilir. Aklına gelen herhangi bir hayat kurtarıcı bilgiii
Alya05 ppmerlina kafasını sürekli aynı şekilde koyarsan farklı şekil alır Ondan dolayı sağ sol sırt üstü ( kusan bebekse sırt üstü koyunca daha dikkat etmen lazım ) kusmuk boğaza geri gidebilir
ikiprensesannesi___ ppmerlina arkadaş anlatmış sağolsun ben anlatamıyorum yazı ile uygulamalı anlatmam lazım 🤣🤣bu arada emzirmedim ben iki kızımı da onun için fazla emzirme konusuna giremem
Deleted33000 ppmerlina evet sütüm tayzikli gelirse boğazına kaçıyor o durumda ilk bebeği dik tut sırtına hafifçe vur ve alnının tam ortasına baş parmağıyla hafifçe masaj yap daha olmadı silkele bebeği nefes alması icin başı için de hep aynı tarafa uyutma bı sağ çevir sırtına destek koy ki tekrar sırtüstü yatmasin bı sağ bı sol çevirecek yatır arada sırtüstü de yatır ki kafası uzun olmasin
cakirbebek ppmerlina bir gun kafasinu sağa cevirerek yatiracaksin bir gun sola cevirerek sekil bozulmasin diye hadi bu bilgiyi al ne yaparsan yap .. Ama bogaza kacma olayi herkeste oluyordur. Öksürüyorsa sorun yok cikarir eger oksurmeyip tikaniyorsa o zaman sirtina vurun🥰
Cimcime30 ppmerlina ılkndogdugunda bol bol emzır bebıs sarılık olmasın gazını alırken yumuşak vurma aşırı sertte degıl ama sert vur gazı hemen çıkar sonra oldu kı susturamadın çok ağlıyor sana susma teknıgı verım 😀😀ayaktasın bebek kucağında squat yapar gbı düşün tam egılme eğil kalk pişşşş de hemen susuyor hahaha
asil15 ppmerlina vallahi askim kendimi emzirme döneminde inek gibi görürdüm ilk oğlunda 4 yıl ikincide 2 yıl emzirdim sana tavsiyem sakin sut gelmiyor diye mama verme devamlı emzir öyle öyle gelir çoğalır.
Alya05 ppmerlina bezde sürekli değişiklikler yapıyordum Büyük kızımda primda kullandım canbebe slypy Alyadua da öyle sonra boykot ürünler çıkınca alyada seelpy kullandım Türk markası olduğu için Minada mama kullanmadım Alyadua Prematüre olduğu için çok mama değiştirdik Aptamil bebelac, bebelac gold ,pramatüre maması Islak mendil de dalin ve seelpy
Alya05 ppmerlina Emzirdimde canm alyadua yı sütüm yetmiyordu. 1 yaşına kadar hem emzirme vardı dedim anne sütündeki vitaminide alsın ama doymuyordu da. Ondan dolayı mama içiyordu. 3 ay yoğun bakımda kaldı ya. Orda da he anne sütü hem mama
Deleted33000 ppmerlina mesela kızlar kıyafetle basliyim ilk aylar için bolca zıbın alın takımlardan çok almayın hemen büyüyorlar hatta size kiayfet veren olursa onları giydirin bir iki tane yeni alırsınız özellikle erkek anneleri erkek çocukları çok sıcağı sevmez sikintiya gelmez anne karnındayken nasılsa doğunca da aynı şeyleri yapıyorlar özellikle uyku saatleri nerdeyse aynı oluyo bence anneler bebekleri değil bebekler anneleri büyütüyor benim üç çocuğum var ucununde bebekligi çok farklı birbirinden hemencik büyüyorlar o ilk aylar ne kadar zorlansak ta çabuk geçiyor ha birde mümkünse doğumdan önce dondurucuya ne koyarsanız sizin için kâr oluyor özellikle emzirdikten sonra atistiracak bıseyler elinizin altında olması çok iyi olur anlık acikirsiniz yada o gün bebek hiç durmaz yemek yetişmez hemen çıkarıp yersiniz şimdilik aklıma gelenler bunlar sorular varsa alabilirim
ppmerlina Deleted33000 uyku arkadaşı aldın mı sen bitanem Böyle pış pış pış ses çıkaran uyku arkadaşları varmış
Alya05 ppmerlina Benm kızlarda öyle aman aman gaz yoktu kolik değillerdi. Dişleri patlamıştı öyle görüyordum ateş ishal vs olmadı Minada bronşit olmuştu sürekli buhar kullanmak zorunda kalıyordum. Gerçi şimdide öyle 6 yaşında hasta olduğunda nefes alamıyor hemen Buhara koşuyoruz
Dadas ppmerlina yeni bir anne olarak ilk tecrübem emzirirken sürekli yan tutmak oldu. Çok şükür şuana kadar bir sorun yaşamadım. Ve kesinlikle yatarak emzirmemek lazım. Ne kadar insan uykulu da olsa kalkıp elini yüzünü yıkayıp emzirmeye oturarak pozisyonu almak lazım. İlk tecrübem bunlar 🥰 ama maalesef çok paniğim 🥺 ona zararım olacak diye çok korkuyorum…
ikiprensesannesi___ ppmerlina onlar nerde ver nerde bulabilirim kücük kızıma alım kendi kendine pış pış yapıyo garibim
Deleted33000 ppmerlina yok kız içinde de almadım kızımda biri hediye bebek getirmişti kızım büyüdükçe ona kendi alıştı onu kucağına alırdi battaniyesine de burnuna yaslardi emzik ağzında kendi halinde uyurdu ama bu üçüncüsü emzik tutmuyor o yüzden dedim her bebeknfarkli oluyor diye