Kızlar geçen hafta kontrolüm vardı tam o gün garip bi akıntım oldu bembeyaz ama topak topak. sıvı değil birazda çoktu. Doktora gidince söyledim enfeksiyondan olur o akıntı dedi fitil verdi bebeğe ulaşsın istemiyorum dedi ben kullandım dün fitil bitti. Ama bugün hala o beyaz akıntı var. Az ama yinede var. Doktor geçmezse gel demişti. Şimdi fitilde fayda etmediyse nasıl bi tedavi uygulayacak benim evde yapabileceğim bir şey var mı çok tedirginim bebeğe bir şey olur diye. Bu arada bugün 9+1 haftalığım. Yaşayan var mı nasıl geçti bebekte sorun oldu mu