ayseel Ezelden beridir herkeste tatlı erkek eksi kız diye yorumlanır ya hani gerçek mi bu sizce hurafe mi yoksa? 3 aylık olduk ve bir gram tatlı isteğim yok aksine sürekli eksi tuzlu şeyler istiyorum yiyorum sizde tecrübelerinizi paylaşır mısınız?
bersah34 ayseel ben limon turşu vişneden baska doğru dürüst bişey yemezdim ve oğlum olucak hayırlısıyla 💙 ekşi tuzlu aşermiştim hep bence her hamilelik kendine has asermeyle bı ilgisi yok
dogamoms_ ayseel Herkes yalan inanma falan demiş ama bi bizde tuttu sanırım bende normal de tatlıyı çok seven biriyim ama 4 ay boyunca tatlıdan hep iğrenmiştim hergün en çok yediğim şey turşu ,bol tuzlu erik ve çağlaydı sonuç kız 😍
Cnnettgmsy Bir oğlum var gebeliğimde tatlı şeylerden çok acı ekşi şeyler istiyordu canım şimdi 15 haftalık hamileyim ve kız yine aynı şeyler 🥲🌸
bersah34 MeryemPolatKaraboaz amin hepimizin yavruları sağlıkla gelsin insAllah🥰 bide okadar herkes kız kız diyordu ki bana benim kusma bulantılarım baya oldu hatta hiç beslenemeyip hastanede yattım 1 hafta oğlum kendini 16. Haftaya kadar göstermedi bacak arası hep kapalıydı hastanede yattigim 1 hafta boyunca da hergun ultrasona girdim ultrasonda gördüm hep hareket ediyor ama asla açmıyor bacak arasını edepli terbiyeli çocuğum 😅 cildim bozuldu akne doldu saçlarım matlaştı bende dahil herkes kız zannediyorduk erkek olduğunu öğrenince şok olmuştum tüm belirtiler kızdı
ayseel dogamoms_ erik istedi benim de canım çok fazlaca ve o kadar zor buldum ki 🥹 sanırım sizinki tesadüf olmuş 😇
Sdt ayseel 36 haftalık hamileyim ve bu güne kadar tatlı düşüncesi bile içimi bulandırıyordu bebek hareket etsin diye çikolata bile yemek istemiyorum dondurma yiyelim diyorlar onu da içim istemiyor. Hamileliğin başında 3 ay erik yedim şimdide aklıma böyle her yemeğin yanına turşu yemek istiyor içim 🥰 ve oğlum olacak 😊😊
ayseel Sdt ayy sağlıkla gelsin bebis ♥️🌸 artık kesinleşti zaten inanmıyordum şimdi hiç düşünmem bile 😂
sari_papatyam ayseel iki kızımda da ekşili tuzlu şeyler istedi canım ama normalde de tatlıya tercih ederim ekşi ve tuzluyu😅