maviportakal_ 35.haftadayım bi anda avuç içi kadar su geldi iki kez hemen hastaneye gittim suyum gelmiş sızıntı şeklinde ama bebeğim ve bebeğimin suyu iyi antibiyotik verdi evde istirahat verdi başına gelen var mı evde yatıyorum ama korkuyorum
Cakalllsebahat-0 maviportakal_ bu arada suyun gelebilmesi için o sıvı dolu kesenın yırtılmıs olması lazım az da olsa yırtıldıysa ve su geldıyse dogum belirtisi diye bılıyorum ıkı gun once gebe okulunda anlattı ebeler. Yanı o keseye ne kadar ustten su doldurursan doldur devır daım yapmaz su gelişi dogum baslangıcıdır dıye antıbıyotık etki etmez gibi geliyor bana ya
donmez685 maviportakal_ benimde sızıntı şeklinde 33.hafta da gelmeye başladı yukarı da bir arkadaşın dediği gibi galiba gelmeye başladı mı durmuyor 36 hafta da komple bitti acil sezeryana alındım. 33ten sonra hafta da 2 3 kontrole gidiyordum suya bakıyorlardı. Evde yat uzan dinlen dedi doktorum ama bence bir faydası yok. Bebeğin gelişimi iyiyse korkma. 36da doğum yaptım gelişimi iyiydi küveze girmedi. Kızıma erken kavuşmuş oldum.
Cakalllsebahat-0 maviportakal_ bebegın suyu ıyıyse korkma canım ama tekrarlarsa hemen durma git haftana da bakılırsa suyun gelmesi tehlikeli gerçi hangı haftada olursan ol tehlıkelı ama sen tetıkte ol korkma erken dogum rıskın var mıydı bu arada?
maviportakal_ Cakalllsebahat-0 hayır yoktu çok normal gidiyordu çalışmaya devam ediyordum merdiven mi inip çıktın dedi okulda çalışıyorum ister istemez in çık yaptım sızıntı olmuş istirahat ve antibiyotik hafta da 2 kez kontrole çağırdı ay bende bilemedim ne yapacağımı
Cakalllsebahat-0 maviportakal_ korkutma kendini kuzum bi şey olmaz inşallah erken haftadasın. Ama su gelişi doğum başlangıcıdır bunu her ebe söyler eve göndermesine çok şaşırdım. O suyun geldıgı yer kapanmayacak ki istediği kadar antıbıyotık versın yanı ne fayda. Yıne de bır arastırmak lazım devlete mı gıdıyorsun ozele mı
maviportakal_ Cakalllsebahat-0 dünden beri 3 doktor gezdim kendi doktorum bahsettiğim gibi istirahat verdi şehir hastanesi suyunda gelse yer yok alamam dedi amnisure diye bi test varmış onu da başka bir özelde buldum yaptırdım pozitif geldi gelen suyummuş o da yatış yapıp 2-3 güne doğum başlatırım dedi ben de tekrar kendi doktoruma gideceğim bugün