Selamlar herkese. 22+6 haftalık hamileyim. Hamile kaldığımdan beri ilk defa grip oldum. Öyle çok vücut ağrım falan yok daha çok boğazım gıcıklanıyor ve ciddi burun akıntım var bir de hapşırma. Herhangi bir şey zaten kullanmıyorum ateşim çıkarsa sadece parol alıcam. Ama bu dönemde kullanabileceğim vitamin falan bir şey var mı bilmiyorum. Bilen var mı acaba