Bende 13 haftalığım bir haftadır benim de baş ağrılarım çok şiddetlendi. Göğüs ağrılarım bitmişti bir kaç gündür yine göğüs ağrısı da çekiyorum . Bence normal, hiç belirti de olmayabilirdi ve o daha çok evham yaptırırdı. Tansiyonun normal ise baş ağrıları bu haftalarda çok normal.