Henüz çok erken haftalardayım daha önce bu şikayetle kontrole gittim elle tutulur herhangi bir cevap alamadım bu ikinci gebeliğim ve ilkinde böyle sorunlarım yoktu son haftalarda gibi arada bir bebeğim toplanıyor garip bir his oluyor karnımda ve geçiyor bu kadar erken olması normal mi farklı bir şey mi yaşıyorum ikinci gebelikte bunlar normal mi