aaleynaaaag Anneler selam, son adet tarihim 25 Temmuz daydı ve bugün kan sonucumla gebe olduğumu öğrendim,sizce kadın doğuma ne zaman gitmeliyim? Kaç haftalık olduğumu da bilmiyorum yardımcı olur musunuz? Ve doktora gittiğimde kese,kalp atışı vs duyulur mu
Redak58 aaleynaaaag yaklaşık 7 haftalık gebelik oluşmuş kese görünür kalp atışı bile duyulabilir duyulmazsa bile 1-2 hafta içinde duyulur bence gitmelisiniz
merverr @“aaleynaaaag” benimde son adet 27 temmuzdu 10 gun once gittiğimde sadece kese gordü ve 6.1 demişti. Şimdi bu pazartesiye randevu verdi yani 10 gün sonra gel dedı. Gittiğimde 7.5 olacak Yani sende bu pazartesi gidersen öğrenirsin.
merverr @"aaleynaaaag son adetimiz aynı zmnda hatta senın 2 gun once muhtemelen senınde benım gıbıdır pazartesi gıdersen 8 haftalıksındır yuksek ıhtımalle
merverr @“aaleynaaaag” bence onumuzdekı hafta içi gitsende oğrenırsın aynıyız bende bu hafta gıdıcem doktor kesın gorunur dedı
aaleynaaaag merverr beta sonucun kaç çıktı acaba ve ne zaman öğrendin? Ben bugün kan verdim ve 1000çıktı seninki acaba
merverr @“aaleynaaaag” ben 25 Ağustos’ta kan testi yaptım beta 439 çıktı 4 Eylül’de doktora gittim sadece keseyi gördü