aynrkrbs33 Hastaneye gittiğimiz kıyafeti çıkarıp direkt mi doğum ünitesine alınıyoruz ya da hastane önlüğü gibi bir şey mi oluyor? Devlet hastanesi için soruyorum bu arada
melikeyimmmmm aynrkrbs33 kıyafetleri çıkartıp hastane önlüğü giyinmiştim doğum gerçekleştikten sonra odada giyindim
Loveis aynrkrbs33 normal yada sezeryan farketmiyor canım önlük giyiliyor. Hastaneye yattığın anda veriyorlar zaten.
Asortikhanim aynrkrbs33 önlük veriyorlar 7cm kadar kendi odamda sancılarımı çektim sonra doğumhaneye alındım doğurunca ebe giydirdi odama indirdiler tekerlekli sandalye ile
aynrkrbs33 Loveis hani ne bileyim kaşla göz arasında ebeler giydiriyordur belki diye dedim😅😅 teşekkür ederim çok ☺️☺️🌸
Loveis aynrkrbs33 özel hastane değilse bizi pek sallayan olmuyor 😅 ilk doğumumda bana , üzerini çıkar bunu giyeceksin denildi. Ben orda sancı çekerken bi yandan da giyindim işte 🫣
beyzaarc Loveis bilmemiz gereken başka şeyler var mı safoz gibi kalmak istemiyorum o an anksiyetem tutuyor düşündükçe😂
Loveis beyzaarc söylüyorlar zaten sana yapacak bişeyin olursa. Öyle çok da ayrıntılı bi durumu yok aslinda. Ben acilden giriş yaptığım için o an ne dedilerse onu yaptım öyle panik yapacağım bi zamanım bile yoktu 😅