Mihrimahbukre bende sezeryanim canım etkilemiyor işte eminim bu konuda 😅 yani arada uçurum bi fark yok ki bebeğin kilosu normal gittiği sürece sıkıntı olmaz. 2.dogumum olacak ve hep önden giden bebeklerim oldu 39+3 te ilk doğumum, şimdi ki de yine 39 da olacak. Daha zamanın var bu kadar telaş yapma